00.27

Idag vare kräftskiva alla samlads kl halv 6 och vi käkade lite mat å så. Jag fick typ damp för det var så mkt getingar så jag gick in och åt, kunde inte sitta ute. Sen efter nån minut kom både, emmy , wilma å maja som inte heller kunde sitta ute haha. Vi satt och åt och prata lite. Senare på kvällen gick jag och emmy ut och gick med hundarna och träffade martin,johan och jakob en liten stund. Sen gick vi på en lite promenad tbx och var hos emmy en stund. Senare ändå kom johan och martin hem till mig och vi satt å snacka ett tag, sen drog dom.  Jag och Emmy gick in och kollade på tv och nu kollar vi på film. Imorgon drar jag & Sanna till limön, blir nog kvar där några dagar :)
seeyaa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?