andar

Jag tycker sånt här är intressant. Igår satt vi och åt vid matbordet och mamma började prata om en tjej som går på hennes skola i sthlm, hon var tydligen ett medie som kan få kontakt med folk på andra sidan. Hon hade sagt att det här livet är bara början,vi tror att vi är smart men det är vi inte, inte om man gemför med dom andra. Och att man kommer till ett hus när man dör, där man kommer att få göra om och rätta till sina misstag i det livet ma haft. Och mamma och jag hörde förut att det spelades musik här uppe på våran övervåning. Och mamma hade berättat det för henne och hon hade sagt att det ät mycket möjligt att det är en ande som är hos oss, eee, lite skraj man är nudå..
Jag tycker det är lite häftigt med såna som kan snacka om andar å så, men hon hade också sagt att vem som helst kan inte få kontakt för att man är född med det. Jag måste be mamma att hon ska komma hit! Många tror som sagt inte på att det finns andar. Men jag tror att det finns ett liv efter döden? Det kan ju inte ta slut bara sådär?!
MEN VEM VET!


jag vill åka från sverige!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?