FREDAG

Fredag idag, inte bara fredag haha, fredag den 13. Jag har haft så himla tråkigt idag, jag har inte orkat göra någonting. Ska förmodligen till Sanna senare om hon kan svara i telefonen?! Hon är ju i sthlm på nå Justin Bieber fans grej oh kollar på kläder. Nu sitter jag och kollar på J.O.N.A.S har ingenting annat för mig haha. Har även städat idag, städat hela övervåningen. Har även gått och blivit kär i Demi&Joes duett i camp rock 2. Imorgon drar jag och Sanna ut till limön, ska bli så kul att åka dit igen, inte vart där sen förra sommaren. Hoppas bara det är fint väder, då ska väl jag och Sanna åka ut med båten och sola eller någonting.
Men nu måste jag springa ner och försöka få tag på Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?