måndag

Skola idag, josefine var inte där, deet sög. Hade ingen idrott hade syo. Sen hade vi so i 2 timmar. Jag var den ända som jobbade i våran grupp, vi skulle ta reda på fatka om älskade sossarna! (L
haha, aja, sen hade vi bild en jätte konstig vikarie haha! :) aja, sen hade vi musikprofil
var bara där 1 liten stund sen fick vi dra. Eftersom vi inte hade någonting att göra och så.
Robin kom ett litet tag också :) Sen fick jag sitta och vänta på Jenny, vi gick till bussen. Kom hem vid halv
5 typ och då kom Jennie. Vi snackade och bakade lite hah :) å kollade på one tree hill.
Imorgon äre tisdag, ingen anning vad vi har då, men tror vi har matte haha! ush ja.
Sen slutar jag typ 3 imorgon, fast 1 på onsdag så det är ju bra!
Men nu ska jag göra någonting vettit :)
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?