måndag

Idag har jag inte gjort så mkt, vaknade vid 12, gick upp och åt lite frukost. Har kollat klart
på solsidan också. Nu vill jag se The last song, den ska vara så bra har jag hört.
På lördag blir det förmodligen att åka till Limön med Sanna över helgen eller till måndagen
eftersom vi börjar på tisdag. Längtar inte, eller det ända jag längtar till är att träffa alla igen.
Annars kommer jag få plugga arslet av mig nu i 9;an, för att komma in på det jag vill,kommer icke
bli lätt. Och om jag kommer in på det flyttar jag nog ner till Mariestad eller Skara nästa år, man får
väl hoppas på det bästa. Men nu ska jag ta och gå å duscha. Imorgon kommer även min musik lärare
Sara förbi hit också.
seeyaa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?