pluggning

Sitter här as förskyld och orar mig inför lördag, jag kanske inte äns kommer kunna vara med. Skit tråkigt.
Jag vill kunna leva mina drömmar och då måste jag själv förstå att jag måste börja plugga!
Men det är ju så tråkigt att plugga, är jag ensam om att tycka det?
Nej, nu i 9;an ska jag bli värsta pluggisen, jag ska klara g i matte, och högre i alla andra! Det kommer bli tufft men jag kommer klara det, det vet jag.Men jag måste själv vara beredd på att jag får offra andra grejor, typ som att vara med kompisar i veckorna. Utan bara vara med dom på helgerna, det kommer bli as tråkigt. Men jag måste verkligen plugga nu fram tills jul. Jag vill ju iallfall komma in på någoting med högskola, t.ex polishögskolan eller musik å teater och plugga vidare. Och jag vet om jag klarar det så vet jag hur stolt jag skulle bli över mig själv.
Jag vet att jag ska klara det. Jag kan om jag bara vill!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?