Sjukt

Vakna vid 12, jennie kom hit en stund och jag lagade lite mat. Nu sitter jag och väntar på Louise ska komma hit å göra mig lite sällskap! Ska även städa för att mamma å pappa ska köpa min hårfärg för jag vill inte betala det själv (a) haha.


Läste även en grej på http://sannaddavidsson.blogg.se/ ( min kusins blogg) om Justin Bieber, hon skrev på här;



Mentaltsjuka - avundsjuka!

Vet inte om ni har hört det här, men det finns en liga som heter TheJustinBieberNazis.. dem har dödat ett x antal justin bieber fans  på hans konserter och har sagt till justin: "we're coming for you. We'll start by aking out all of your fans one by one" Dem planerade att döda Justin Bieber under kansas konserten men dem misslyckades. Justin har en hög säkerhet runt om sig. Och Justins livakt Kenny Hamilton har sagt att ingen blev skadad under konserten, vilket är lite lugnande, men ändå.. helt sjuka människor! högsta graden av avundsjuka? Det gör mig så arg. Dem har ingen anledning till att döda han, han har aldrig gjort dem något illa. Är dem så sjukligt avundsjuka på hans uppmärksamhet av alla tjejer och resten av omvärlden att dem måste döda han? Vad tjänar dem på det? Mer hat än vad dem redan har! Ååååååh.. han försöker leva så bra som han kan, allt redn helt stressad och sånt.. varför göra det ännu svårare för honom? finns INGEN anledning. Hoppas VARENDA en som varit med eller är med i ligan åker fast. Vilka idioter som ens kommit på tanken och startat den dumma ligan.


HÅLLER MED SANNA STARKT I DET HON SKRIVER!


Sanna&jag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?