torsdag-fredag

Igår: På kvällen drog jag hem vid 7 och fixa lite, senare drog jag tillbaka och då var marre och mikaela också med. Vi sov över hos Amanda, på kvällen sminkade vi oss till värsta fjortisarna och knäppte kort, jag skäms lite över korterna haha. Sen kollade vi på filmen Troja som man sett en antal gånger...


idag: Vaknade vid kvart i 1 idag och nu väntar jag på att Jennie ska komma hit för vi ska laga lite mat, är ju ensam på dagarna nu för att Linus är på hockeyskola och pappa med om han inte jobbar och mamma är i sthlm varje dag. Så då får jennie göra mig lite sällskap. Senare ikv ska jag and the family åka hem till familjen lukic och äta middag och kanske spela lite wii, vem vet :) Men nu måste jag gå o fixa mig.
see yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?