torsdag

Idag har jag inte gjort så mycket, '
Jag och emma åkte bussen och åka råka tbx hem till eller förbi oss när vi skulle till skolan, för vi bytte buss på köpis-.- skit drygt så vi lära gå från tempo, jag hoppas verkligen inte vi gör om samma misstag imorgon. Aja, kom nån mintut försent, sen hade vi mentor tid, sen har jag å några friends varit på musiken hela dagen och sjungit å spelat. Slutade kl 2. Och på söndag har vi konsert kl 2 på vreteas. Jag gick hem till farmor efter vi slutat, eller jag gick till tempo och handlade kycklingsallad först. Sen körde dom hem mig och Linus. Vi gjorde inte så mycket. Skulle ha varit med William och Andrea men det blev inte så. Nästa lördag drar jag å sanna till köping på the next big thing, sanna följer med som ett litet stöd till mig haha. Inte äns besätmmt vad jag ska sjunga ännu, kanske dags att börja bestämma? men det är så svårt, kanske blir hallejujah med molly iallafall då. Dom har gjort en ny blogg också om Justin Bieber. Där även hans ex hade givit ut hans hem nummer till nån kille, riktigt taskigt!
Aja, lägger till bloggen här nere så kan dom som verkar tycka den är bra kolla på den, eller om ni är lika galen i justin bieber som Sanna är? haha, fast jag börjar också bli lite konstig, jag tkr han är hur bra som helst. Det tyckte jag inte förr då tyckte jag att han sög totalt, men han är rätt grym ändå :) Imorgon har vi hajk i skolan så vi ska vara ute i skogen hela dagen, jipppiii! nej. Aja, sen vet jag inte vad jag ska göra, tror jag ska ta en sväng till köpis och kolla på scenkläder för det behöver jag tills nästa lördag. Får se om jag ska ha klänning eller lite mer rock kläder beroende på vad jag väljer för låt. Tror det blir en klänning faktist. Men nu orkar jag inte skriva nå mer :) och jag ska sova nu. Godnatt!

http://jbsweden.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?