Världens bästa film efter twilight

Nu har jag sett världens bästa film! The last song, sån jävla bra. Blev lite tårar också. Eller lite å lite haha. Om ett halvår ska vi nästan ha bestämmt oss för vilken linje vi vill gå, jag vet inte vad jag vill gå, jag kommer aldrig kunna bestämma mig, jag vill gå på musiklinjen i shtlm eller skara jag vill även gå scenskolan jag vill även bli polis, jag vill även kunna vidarutbilda mig i usa, helt sjukt jag kommer aldrig kunna bestämma mig vad jag vill göra. Jag vill både sjunga och göra filmer, det är det jag vill göra, både i sverige och i andra länder, det är svårt men vill man göra det man vill ,får man kämpa om dom få platserna.
Blev inge limön idag, så jag och sanna drar dit på lördag istället.
Kommentarer
Postat av: Sara

Hej.

Tack för din kommentar. Hur hittade du in på min blogg? =) Använder den knappt längre efter allt som hänt.

Men Tack detsamma iaf!



Mvh

2010-08-13 / 11:37:08     URL: http://lingting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?