Frågor

Du:

Namn: Emelie Gustafsson
Smeknamn: emelie?
Piercingar: öronen
Tatueringar: ingen 
Hårfärg: brun
Är du kär i någon: näje :)
Önskar du att du bodde någon annanstans: jodå
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: borde du inte fråga mig
Använder du droger: nej
Vilket shampoo använder du: det som ligger i duschen
Vilken parfym använder du: orkar inte kolla
Vad är du rädd för: hm..
Gillar du att tvätta: vem gör inte liksom?

Din första:

Operation: ingen
Första piercingen: öronen
Första priset: haha, har nog aldrig fått något,
Första sporten du började med: fotboll
Första husdjuret: fiskar
Första semestern: spanien?
Första konserten: haha, jag vet inte!

Just nu:

Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Ska du: borde plugga, orkar inte
Lyssnar du på: gubben i lådan-.- men ska byta
Väntar du på: att jag ska gå och sova
Tittar du på: datorn
Vad har du på dig: kläder!

Har du någonsin:

kysst en främling: aha
Tappat bort glasögon/linser: har inga
Brutit något: nej
Rymt hemifrån: nej
Röntgats: ja
Gråtit när någon dött: ja

Tror du på:

Gud: hm.. nått lär det ju va
Mirakel: ja
Religiösa mirakel: ehm..
Otroliga händelser: ja
Aliens: liv på andra ställen än jorden? ja
Magi: nej
Himlen: jag är rädd för vad som händer efter döden, så.. jag vill tro på det
Tomten: ne, de troendet sprack för länge sen :)
Änglar: jo

Senaste
:

Film du hyrde: vet inte
Film du köpte: venne
Låten du lyssnade på: venne
Låten du hade på hjärnan: venne
Program du tittade på: ung&bordskämd
Personen du tänkte på: jadu.. 

Favorit:

Mat: de mesta
Låt: många
Sak att göra: venne
Dryck: vetine?
Bil: vet inte..

Har du nånsin
:

Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: a
Blivit arresterad: ne
Kommentarer
Postat av: lisa

sv; ja skulle va jättekul! har ganska fullt upp men jag hör av mej, ska lyckas få in allt! puss:*

2010-12-16 / 21:53:43     URL: http://lisaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?