jag ska börja köra..

Jag ska börja köra den lista varje dag fram till jul som både Elin&Josefine gör!

Dag 01  -Presentation av mig själv
Dag 02  -
Min första kärlek
Dag 03 – Mina syskon
Dag 04 – I min handväska
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min bästavän/bästavänner
Dag 07 – En perfekt helg för mig
Dag 08 – Någonting jag aldrig vill glömma
Dag 09 – Nånting som får mig på bättre humör
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Min skoltid
Dag 12 – Min favoritplats
Dag 13 – Mina rädslor
Dag 14 – Berätta hur du känner dig just nu för stunden
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Vart jag helst vill vara just nu
Dag 17 – den frisyr jag trivs bäst i
Dag 18 – ett ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Det här får mig att gråta/bli ledsen
Dag 21 – Det här saknar jag
Dag 22 – Nått som får mig att minnas någonting
Dag 23 – Beskriva mig själv med 3 ord.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?