min första kärlek

hm..
Min första kärlek var Robin. Jag har inte haft nått förhållande med någon annan än han.
Okej.. vi träffades på skolan och började prata på msn, jag minns att jag tyckte han var söt
när jag började 7;an hihi. Vi som sagt pratade på msn och sen träffades vi, jag&Clara var med han
första gången han sa inte så mycket men det gjorde ju inte vi heller. Jag minns att när Clara skulle
hem eller om hon inte hade hunnit komma så satt jag & Robin och kollade på film på en varsin sida av min säng
haha.. jätte roligt vare. Jag och robin var på g väldigt länge, säkert över 2 månader om jag inte minns fel?
Till slut blev vi tillsammans, jag har bara kännt som jag kände med Robin en gång nu efter med en kille, men blev ingenting mer mellan oss. Aja.. Jag och Robin var tillsammans 3-4 månader tror jag att det var? Det här är över 1 år så lite svår att minnas precis allt. Men jag minns att Robin dumpade mig och jag blev jätte ledsen & mådde inte alls bra. Jag hade ingen att prata med allt om som jag kunde prata med Robin!
Jag är jätte glad att jag & Robin blev tillsammans, tror inte vi skulle vara så
bra vänner då som vi är nu, jag kan prata med Robin om precis allt.
Även fast det ibland känns tråkigt utan honom, så är jag jätte glad att vi är vänner.
Jag minns hur kär jag var i Robin haha, man tänkte inte på någon annan än han.
Klart man ibland undrar vad som hände hänt om vi inte hade gjort slut, om vi fortfarande var tillsammans.
Men jag är som sagt superglad över att ha robin som vän och även fast vi inte är tillsammans kommer jag alltid att älska honom & jag kommer alltid minnas våra galna tider tillsammans!

Kommentarer
Postat av: josefine

jätte fint skrivet själv du!(a)

älskar dig med det vet du<3<3

2010-12-02 / 09:02:58     URL: http://josefinebrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?