Presentation av mig själv.

Hur ska jag börja hm..
A jag heter då Emelie Gustafsson och bor i Valbo med min familj. Jag har en bror också på 9 år.
Jag fyller den 9 mars och är 15 år. Jag är riktigt nöjd med mitt liv, jag har underbara vänner
som alltid finns där och är allmänt snäll hela tiden! Jag älskar att sjunga! Men dom som känner mig
vet nog redan det. Men då för er som inte vet det, så älskar jag det. Jag har då dock provat på att
röka och drukigt alkohol som jag tror nästan alla ungdomar har gjort någon gång i livet. Dock röker jag inte!
Jag sitter  häldre hemma på en lördag kväll med en kompis och kollar på film och äter godis
än att jag är ute och festar. Men ibland får man unna sig med det också, även om det inte händer
ofta. Jag har nog hållt på med alla sporter under min livsgång helt allvarligt haha.. ska vi se..
jag har hållt på med karate, ridning,fotboll, innebandy, hocky,friidrott m.m. Men nu har jag lagt ner med allt
det och nu sjunger jag bara på fritiden och går i skolan, med en underbar klass! Oftas. Ibland kan
den vara riktigt dryg men oftas är den, nog den bästa klassen! Jag har även varit med i en "film"
som spelades in 2008, i Uppsala. Där bl.a Mia Saarinen och Sara Nygren, David Boati och massa fler
folk var med. Sara tror jag nog många känner igen från Andra Avenyn kanske?. aja..
Jag är  väl en helt vanlig tonåring som gillar att vara med kompisar och gillar att kolla på killar! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?