vakna..

Vakna imorgse hos Sanna blev väckt liksom jippii!
Aja, vi låg och drog oss i sängen en timme kanske sen klev vi upp och käka frukost. Sen vid 12.25 tog jag bussen till valbo och mötte Louise&Amanda så vi pratade lite grann, sen drog jag och louise in på köpis och kollade på lite kläder och snackade. Sen kom pappa och vi kollade på ett par nya skor, så nu har jag köpt ett par, as snygga tycker jag så jag är nöjd iallafall! Sen har jag bara legat här på soffan och latat mig hela dagen, och 1 timme börjar sporten på tv som jag måste kolla på för idrottsläxa så jag börjar 09.40 imorgon och det är huuuur skönt som helst!
Hade iallafall en jätte trevlig kväll igår, Erik&Camilla kom hem till oss med tårta oh paj, så vi satt och mumsa oss hela kvällen! Rolig vare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?