hatar måndagar

Skola idag,
vaknade vid halv 7, gick upp la mig i soffan as skönt, fast det var ju så jäkla kalt.
Sen åkte mamma&Linus iväg. Jag gick och åt lite frukost och fixade mig.
Drog ner till bussen vid 10 i 8, mötte Andrea&Hanna. Bussen kom försent,
och vid köpis så lärade vi byta buss för bussen gick inte att köra,
vi fick sitta på bussen i några minuter o vänta. Sen kom en annan buss då fick vi äntligen
komma in i lite värme. Hade första lektionen so. Sen matte som var skit tråkig. Sen hade vi idrott
och no. Slutade vid halv 3 gick till mammas jobb och kollade på smallvile och käkade macka.
Kom nyss hem oh kommer väl frysa ihjäl. Nu blir det storstäda rummet -.-. Sen plugga.
kraam!

26februari- emma kommer hit och stannar några dagar
vi ska planera lite&sjunga och umgås.
9mars - fyller 15år
10mars- sanna fyller 15år
16mars- bror fyller 9år+ louise fyller 15!
18mars-ghopshus(åker dit)
19mars-ghopshus
20mars-ghopshus
21mars- ghopshus (kommer hem)
3april- sthlm m familjen
Kommentarer
Postat av: louise eriksson.

EMELIE! du glömde faktiskt en viktig detalj! den 16 mars fyller faktiskt jag år! : ) <3

2010-02-27 / 15:57:34
Postat av: emelie

oj, förlåt du,

får ta och skriva in det ! :) <3

2010-03-05 / 13:36:41     URL: http://absolutemeliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?