jag stör mig på dig!

Asså, jag stör mig på dig. Du tror att du är så jävla bra, perfekt, snygg, men det är du inte.
Okej, du kanske inte är ful, men jag hatar att du tror att du är så kung och att du kan behandla
alla hur du vill! Du var snäll, förr! Du var inte lika kaxig.
Jag hatar verkligen hur du behandlar alla, tror du att du får bättre status? eller handlar allting
om respekt? du får fan inge respekt genom att du kallar /kaxar mot folk hela tiden.
Du blir bara mer hatad. Vill du ha status eller få respekt ska du för det första börja va
lite mer snäll mot folk! Där igenom får du status & respekt, ska du vara en kaxig spydig
skit unge så kommer folk bara igga dig lr så kommeru bli nerslagen.
ååh jag får damp på dig. Som du behandlar folk får faktist vissa männsikor att vilja
ta livet av sig, du ska ha en jävla tur att jag inte bryr mig så mkt om vad du säger till mig
utan vad du säger till andra folk, kung som du tror att du är, äru tamme fan inte, o inte kommer du bli.
Du verkar vilja vara så stor, börja uppföra dig som en! Sluta säg att du ska slå ner folk,
för du är inte tuff för att du slår ner någon, det bevisar bara hur feg du egentligen är och att
gå på tjejer är ju inte direkt mkt mognare av dig!  Sluta va så jävla stor i käften och börja
acceptera att alla folk är inte perfekt inte du heller!
tack o hej leverpastej!

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?