fredag

Skola idag, började första lektionen med hk.
Sen hade vi so , trökigt som satan, så man nästan skulle kunnat
somna. Sen hade vi lunch rast, träffade linnea o elin å några till
satt o prata ett tag o dom mobba mig -.- haha.
Sen hade vi so, snaaark.
Sen hade vi musik sista lektionen, jag, micaela och sara
åkte iväg och handlade glass till klassen!
Vi slutade typ kl 3 åkte hem inte gjort någonting
drog till köpis med mamma en sväng,och sen bara
tittar på tv, nu ligger jag och tittar på " barn med sjätte sinne"
på tv4 fakta, ganska bra, men läskigt. Imorgon är det lördag då
ska jag och mamma åkte upp och köpa lite kläder.
Och sen på kvällen ska vi till åby på middag.
/   


Kommentarer
Postat av: Josefine

jadu gumman, då ses vi om en vecka då:(<3

2010-02-26 / 23:02:26     URL: http://josefinebrask.blogg.se/
Postat av: emelina

inte en klänning utan en högmidjad kjol och ett linne:) båda är från Gina :)

2010-02-27 / 10:23:48     URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?