tisdag

Skola idag, första lektionen skulle vi haft syslöjd, men hade ingen vikarie,
började halv 10 med syslöjd. Hade sven innan lunch vi fick fika och titta på film.
Hade lunch rast gjorde inte så mycket jag och josefine satt och prata ett tag.
Sen hade vi engelska fick fika igen haha, vi veta att jag fick g+ på min
prao engelska rapport! Känner mig nöjd med det iallafall.
Senare drog jag hem, åkte till farbror eftersom han fyllde år.
Träffade,farfar,anita,nina,niklas kusin o massa, trevligt.
Drog hem sen, lagade mat till familjen, jag blev faktist as nöjd
hehe. Nu har jag bara suttit vid datorn hela kvällen fattar inte hur
jag orkar men ändå. Onsdag imorgon, ska till tandläkaren -.-
hatar verkligen tandläkaren!



/

Kommentarer
Postat av: jossan

vi kan bara prtat vi(aaa)<3333


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?