torsdag

skola idag, helt okej dag.
Sen hade jag utvecklingssamtal,
gick väl helt okej,men hade kunnat gått bättre
haha. Så nu ska jag och josefine gå på nå jävla
sommarskola i sörby 2 veckor i sommar, fan heller!
Aja, pappa o vi åkte och kollade på moppe, hittade ingen
som jag vart sådär den där måste jag ha!
Inte gjort så mycket idag, bara varit hemma o inte
gjort ett skit, orkar inte göra någonting heller.
Imorgon är det sista dagen innan sportlovet
skönt! men plingela slutar :( buuu!
haha,så jävla snygg.




Kommentarer
Postat av: josefiiiine

men emelie både på fejjan,och bdb och nu på din blogg, åhhhh dampa hahaha <33

2010-02-26 / 18:17:23     URL: http://josefinebrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?