onsdag

Skola idag, gick upp halv 8, fick bara springa upp och fixa mig. Kom till skolan vid 10 över 8, vi hade mentor tid.. sen hade vi matte med greger, han är seriöst gryyym! efter matten hade vi no med gunnel, vi kollade på Mr english tror jag att den hette, sån jävla kul film! Efter det hade vi so i evigheter kändes det som. Efter den lektionen hade vi mat, jag alice och josefine gick och åt. Efter det hade vi svenska, vart lite catfight i våran klass haha! Aja, sista lektionen hade vi sven, helt okej, haha :) Åkte buss hem och träffade moa och ida på bussen! (y)
nu har jag pluggat nån halv timme, orkar inge mer... tråkigt som satan ju...
imorgon är det skola igen, bara tråkiga lektioner, men på kvällen drar jag in på helges och tittar på
talangjakten och träffar Vendela och många fler :) trevligt ska det bli :)

MÅSTE BARA SÄGA ATT ANDRA AVENYN ÄR SLUT NU OCH DET SUGER, TUR FÖR DOM ATT MARKUS ÅKTE FAST IGEN!!!!!!!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?