söndag

Söndag idag, inte gjort så mycket. Kollat på film och läst och lite sånt. Snart läst ut 3;dje boken av twilight, på 1 vecka och det är runt 500sidor det tycker jag iallafall är ganska bra. Jag har bestämmt mig för att jag ska börja blogga igen, ska iallafall försöka. Har så himla mycket i skolan nu på slutet det är ju bara 2 veckor kvar till skolavslutningen och jag har inte köpt någonting än. Dags att sätta fart tycker jag.

Jag önskar jag hade
en sådan förmåga
att tända en hälsans
läkande låga.

Då skulle den särskilt
för dig få brinna
- få allt det onda
att helt försvinna.

Den skulle se till
att kurvan vänder
och att du får omsorg
av goda händer.

Dag och natt
hos dig den skulle vaka
och ge dig all kraft
att få hälsan tillbaka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?