tisdag

Tisdag idag, hatar tisdagar dom är tråkigt!
Aja, började skolan 8.10, Johanna&Sofie kom och hämtade mig vi skulle spela upp en teater med big för 8D, jag försökte stanna kvar i klassen för jag ville inte men jag vart tvingad haha! blää. Vi gick och hämtade Rebecca för att hon typ aldrig hade varit med, haha! När vi kom in i klassen satt alla och bara tittade, vi började spela upp och jag trodde jag skulle dö. Sen satte vi oss i grupper och pratade om lite grejor till en slags förändring på skolan. Sen hade vi syslöjd, jag syr 1 tröja, gick ju jätte bra, andré som gör lika dan,  så klart rumptacklar mig så jag flyger och han tar all info som man behöver till att göra tröjan, så himla snällt jag vet? Sen hade vi sven, Eddie dissa mig, han satte sig på andra sidan klassrummet -.-, gick ut med Liselott på slutet av lektionen och fick höra vad jag ungefär skulle få för betyg i sv&so, jag skulle iallafall få G i båda, det är ju iallfall skönt. Vi hade lunch så jag gick och åt med Josefine,äcklig mat... Efter maten hade vi engelska, och sista lektionen musik, ingen lärare så vi gjorde typ ingenting, satt i en halv timme sen drog vi alla hem, fanns ju ingenting att göra. När jag kom hem åt jag lite och plugga och satt vid datorn. Jennie ringde och frågade om jag ville träffas så jag drog dit en stund och pratade och lite sånt. Drog hem läste en liten stund 20sidor nu är jag trött i min lilla hjärna.
Snart ska jag gå och lägga mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?