lööördag

vakna brevid emma imorgse, vaknade halv 10 gick upp å duscha efter ett tag, drog vid 2 till brynäs och träffade vedran. Vi gick ner på stan ett tag, sen gick vi till gävle strand och satt där å pratade, och dom mobbade mig för mina kort ben! sur blev jag men jag kunde faktist inte hålla mig för skratt haha. Sen drog jag å emma hem vid 6 gick in på köpis och köpte nå godis sak ingen anning om vad det heter. Sen gick vi en promenad hem, skönt. Nu håller vi på att göra mat oh senare ska vi försöka dra ut kanske blir att grilla i mackmyra eller nått. Imorgon ska jag å emma&vedran fiska i mackmyra haha!






Kommentarer
Postat av: anna

Men dina ben räcker iaf enda ner till marken, trots att dom är så kort! ;)

2010-05-28 / 12:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?