igår+idag

Igår: Vid åtta åkte jag in till Valbo och träffade Olivia, vi var med David och några. Sen  skulle Andreas låna Olivias busskort och komma tillbaka efter 1 timme och det tog typ 2 -.- Men vi hade kul iallafall. Drog hem vid halv 11 och snacka lite.

Idag: Vakna brevid Olivia och vi var barnvakt till hennes lillesyster, aåå söt. Aja, jag lekte med henne lite medans Olivia typ skrek åt na och dra haha. Vi drog hem till mig sen och det var tänkt att Oscar också skulle komma hit men så blev det inte.. så jag och olivia drog upp på köpis med amanda och köpte lite mat som jag, pappa å vi skulle äta sen. Nu har vi precis ätit och ska väl lägga oss och kolla på en bra film trorja! :)
Imorgon vet jag inte vad som händer, men som vanligt blire väl slappa :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?