tankarna bara sprutar i skallen på mig..

Låg precis i sängen och hade stängt av datorn, när jag kom på att jag måste blogga och få skriva av mig lite. Skola idag, gick hem vid 2 för jag hade ont i huvudet och magen. Kollade på film typ och somnade efter halva? Sov minst 2 timmar iallafall, skönt. Tankarna bara sprutar i mitt huvud helt seriöst, om precis allt och alla. Vet inte varför! Jag känner mig rastlös och behöver få prata ur mig lite, så jag får väl ta och göra det imorgon med Josefine. Som sagt tankarna bara sprutar i mitt huvud och jag blir så trött. Känner mig totalt dissad av en person.. säger inte vem.. men allting känns bara så mycket konstigare och jag vet inte varför, vågar inte fråga någonting heller, satt det är väl lika bra att låta bli satt ingenting blir värre. Försökte nyss komma på en låt med alla tankar men det är ju helt jävla omöjligt. Finns ingen att snacka med heller och Josefine var sjuk idag.. Hoppas verkligen hon kommer imorgon annars blir jag sur. Men nu ska jag försöka sova och inte tänka så mycket. Godnatt!

jag&elin,och Alice bjuder på en sån jätte snygg bild.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?