måste säga att den hära dagen

Måste säga att den hära dagen var seriöst den bästa dagen i skolan haha...
Började första lektion med big, sen efter det hade vi syslöjd. Sen hade vi so och jag klarade provet känner mig stolt!
Efter det hade vi lunch och vi fick smaka godis av Tobbe han var snäll idag! (hehe som alltid ) (a) .
Jag lärde även pontus att dansa sjukt kul hahaha. Sen hade vi no&MA och jag jobbade jätte bra för första gågen..
Slutade och farmor och Sten hämta mig. Nu sitter jag här och dunkar lite musik och sjunger. Får väl se vad man hittar på ikväll, blir väl att vara med jossan&louise eller vara med Emma, :) Får se vad kvällen har att bjuda på ! Imorgon ska våran familj iallafall på middag, sen på kvällen ska jag och Louise, pontus och marcus sova i louises stuga, kommer dö. Förra gången flög det fladder möss i taket när vi skulle sova. Då var jag inte liiite skraj.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?