MISSFÖRSTÅND

Denna dag har varit as kul fram till nu i kväll. Jag tänker inte säga varför men några kommer nog att få reda på det.
Skola hade idrott vi spelade vollyboll, våran klass äger! Sen hade vi so/sv.Sen på bilden sa nils såhär.
Nils: Har ni någon gång varit våt?
Jag:AS GARV
Josefine: fatta ingenting
Nils: men ååå jag menade inte så.
Slutade vid halv 4 och åkte oh klippte mig.Nu är man då nyklippt :)
Pluggade matt i nästan 2 timmar.Nu ska jag sätta mig och kolla på tv å sen skriva
engelska grej..
Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 / 20:23:07     URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?