söndag idag,

Söndag idag, trött är jag. Imorgon är det prao.. ska faktist bli väldigt kul. Jag ska vara på sjukhuset och det är väl mindre bra haha. Olivia åkte hem för ett tag sen, vet inte vad jag ska göra idag faktist, kanske ska dra upp på köpis och kolla på ett par nya skor, men får väl se vad som händer. Hela veckan ska jag vara på sjukhuset och praoa, vet inte vilken avdelning jag ska vara på eller någonting, men jag hoppas ju inte jag ska vara där man har döda människor då  går jag under. Hoppas väl på barn avdelningen haha, men får väl se vart jag hamnar.


VECKO:

Måndag: Prao (sjukhuset)

Tisdag: Prao (sjukhuset)

Onsdag:Prao (sjukhuset)

Torsdag: Prao (sjukhuset)

Fredag: Prao (sjukhuset)

Lördag: får se vad som händer

Söndag: får se vad som händer
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?