helgen

Fredags: var med Elin hon sov hos mig. Vi kollade på film och lite sånt. mysigt...!

Lördag: Jag & Elin gick upp till köpis och kollade på lite grejor och käka med hennes syster.
Senare drog jag till Stefan och träffade Emelie, Jesper & Daniel, riktigt kul, skulle sovit hos
Elin men sov med Emelie och dom istället, hade grymt trevligt och så jävla kul på kvällen!
Käkade pizza på kvällen också var väl kanske int det roligaste haha :D

Söndag: Blev väckt av Jesper skrikades GOD MORGON asså mooongo! haha, senare drog
vi upp på köpis och gick på ikea och kollade på såna grejor. Senare drog vi till Stefan och
käkade mat. Efter det skjusa dom hem mig och dom åkte tillbaka till Mariestad, fett tråkigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?