SSU

Jag som sa att jag skulle få tag på en dator medans jag var på ssukongres, men tyvärr fick jag inte tag på någon och kunde inte blogga via mobil.. Började iallafall fredagen med att komma dit vid 5 och vi tog bussen mot stället där vi skulle vara. På kvällen somnade jag vid 11 var så sjukt trött. Fredagen var det massa olika föreläsningar, riktigt intressant faktiskt! På kvällen satt vi ett gäng i en ring och körde sanning eller konka haha, ganska töntigt lär jag erkänna.. men på konka var det att man skulle göra massa pinsama saker, riktigt kul var det iallafall. Somna runt halv 5 och gick upp 10. Sen fixade vi packade och sen drog vi till stan( i Lund) , jag, anna, balder&david gick till en kyrka och kollade på nån grej kan inte förklara men det var ganska häftigt. Sen gick vi och leta efter en pizzaaffär ja, jag vet inte hur länge! Sen tillslut hittade vi en. Tåget gick hem halv 5 och jag somna, så himla trött var jag. Sen byte vi tåg på sthlm central och tog tåget upp mot Gävle! Sen var det ÄNTLIGEN HEMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?